Boka hos våra restauratörer/källarmästare

Du kan också förboka konferenser, Bröllop, Högtidsdagar, Företagsfester och övriga engagemang.

Jenny Grönlund Contio

mail jenny@contio.se Telefon 031-7572600 Mobil 0708-130830

Borgrådet inom Götiska Förbundet som förvaltar Skansen Lejonet åt Statens Fastigheter är uthyrare av lokalerna och bedriver sin verksamhet där. Borgrådet har tecknat avtal med två restauratörer/källarmästare som Du kan nå nedan. Se deras respektive hemsidor.

Med källarmästarna kan Du diskutera Dina önskemål och skapa just det arrangemang som passar Dig och som kan bli en upplevelse som är något extra utöver det vanliga.

Vad som ingår. Priserna för uthyrning av lokalerna är mycket förmånliga och lika för båda källarmästarna.

I lokalhyran ingår möjlighet att använda bildkanon samt fasta hissbara bilddukar i matsal och logelokal.

Högtalaranläggning med mikrofoner ingår.I Entréplanet finns vägg TV där man kan med hjälp av eget Usb minne eller dator hälsa gästerna välkomna med ett bildspel.

Internetuppkoppling i alla tre våningsplanen ingår.

Måltid och serveringspersonal beställes hos källarmästarna senast 10 dagar före uthyrningsdagen. Mot pristillägg kan väljas linneservetter, linnedukar, kandelabrar och blomsterarrangemang samt guidning. Betalning för måltid och servering erlägges enligt överenskommelse med källarmästaren. Hyra enligt fastställd taxa.

Ansvarsbestämmelser . Hyrande enskild person eller sällskap är ansvariga för eventuell skadegörelse, som deltagare i sammankomsten kan åstadkomma å byggnadsinredning och inventarier

Källarmästare Mats Andersson

Mats Andersson är källarmästare på Skansen Lejonet. Mats och hans fru har många års erfarenhet från egen cateringverksamhet och har dessutom under 15 år drivit café och lunchverksamhet.

E-post: mats.andersson@fridaskolan.se

Hemsida: www.skansenlejonetfestvåning.se

Postadress: Mats Andersson

Blåklockevägen 92

438 33 Landvetter

Källarmästare Christian Ziser

E-post: kockensskafferi@live.se

Borgrådet önskar våra nya källarmästare Mats Andersson och Christian Ziser välkomna och lycka till.

Mats Andersson och Christan Ziser är Källarmästare på Restauang Skansen Lejonet som våra restauranggäster med fullt förtroende kan vända sig till. Klicka på kontaktuppgifter nedan så får Du telefonnr och mailadresser till källarmästarna.

Markera nedan webbadressen på You Tube och högerklicka för att öppna bildspelet så kan Du se hur Ditt bröllop kan bli ett oförglömligt minne för livet.

kontaktuppgifter