First Hotels är en hotellkedja med 57 hotell runt om i Sverige, Norge och Danmark. Vårt mål är att First Hotels ska vara ditt naturliga val när du är på resande fot. Vi vill helt enkelt att du ska trivas, även när du är borta.

AVTALSHOTELL FÖR GÖTISKA
FÖRBUNDET

Göteborg

First Hotel G: 10 % rabatt på dagspriset Ord. pris från 1049 kr/natt

Alla priser är inklusive moms, frukostbuffé och trådlöst internet.

BRÖLLOPSPAKET: 2250 kr

SÅHÄR BOKAR DU HOTELLRUM HOS OSS

• Uppge alltid Götiska Förbundet för att erhålla ert avtalspris.
  • Ring direkt till hotellet för att boka; First Hotel G tel: 031-63 72 00 eller mejla på g@firsthotels.se.
  • Boka på www.firsthotels.se ange bokningskod: FHCGF

RESTAURANG

I G mat & vin serverar vi både frukost, lunch och a la carte. Vi jobbar med närproducerade varor och säsongsbetonade menyer. Vi har även menyer och bufféer till grupper vid förfrågan.

CRISTAL BAR

Är vår champagnebar som lämpar sig bra till mingel, fördrink innan middag eller ett trevligt ställe att avsluta konferensen på innan deltagarna åker hem igen.

WELLNESS

I vår Wellnessavdelning kan du koppla av efter en lång arbetsdag. Ta det lugnt och läs en tidning i en behaglig miljö eller sporta i vårt gym och avsluta med en skön bastu. Massagekliniken finns på plats från kl. 15.00 och erbjuder massage och skönhetsbehandlingar. http://www.massagepraktiken.com/Massagepra ktiken_i_Goteborg/Valkommen_till_Massagepra ktiken_i_Goteborg.html

VARMT VÄLKOMMEN TILL FIRST HOTELS